Sunday, January 25, 2015

REZEKI CIK GEBU

Assalamualaikum cuolsssss...


Awak kat sana awak awak kat sana.. sihatkah anda??? huhu saja tanya apa habaq.. kot2 la demam ka selsema ka.. sapa tahu kan.. makan ubat noh kalau sakit... haaa ni combi nak habaq mai.. eh silap loghat.. hoho gua nak bagitaw yang penat lelahku hampir 5 tahun berblogging mempuyai hasil... even semenjak dua tiga menjak ni gua tak berapa aktif berbelog.. ntah kenapo.. mood berbelog hilang mehhh.. tapi sekarang ni semangat berbelog kembali lagi.. huhuhu oh ye hasil apakah yang gua maksudkan?? di bawah inilah buktinya...


THANK YOU VERY MUCH NUFFNANG!!! LOVE YOU!!

RM225.66 for 5years blogging? alah sikit je.. hello.. sikit2 pon at least lepas la kalau aku nak bershopping.. huhuhu.. at least dapat okay.. Alhamdulillah rezeki nak kahwin... hahaha takde lah.. saje gurau.. jodoh pon xtaw siapa lagi... haha dan kat sini gua nak share berita gembira yang perniagaan online gua Alhamdulillah mendapat sambutan.. sesungguhya dalam Islam pon ada bagi tahu 9/10 daripad rezeki dtgnya daripada berniaga.. bukan apa gua berniaga sebab kalau boleh taknak mengharapkan duit mak ayah.. tapi kalau ayah hulur dengan rela hati gua terima je..hahaha yeah tahu gua student tapi insyaALLAH masa tu gua dapat bahagikan antara bisnes dengan belajar. lagipon sekarang ni gua duk goyang kaki kat umah. so alang2 tu berbisnes la duluan.

untuk kome2 yang nak beli supplement or produk kecantikan dengan harga yang murah dan dijamin 100% original.. boleh la ke instashop gua @chanteq_beautyshop ... also kepada yang kempunan nak makan chocorice.. gua ada jual chocorice tuh.. dijamin sedap dan berpuas hati.. apa2 pertanyaan korang boleh ke instashop gua @chanteq_beautyshop atau whatsapp terus gua 0135229517. eh aku neh berniaga pulak dah.. alah sekali sekala kauuu.. huhu


WAHDAH DELIGHT CHOCORICE RM10
POSTAGE RM6sm/RM10 ss
nak try? WHATSAPP 0135229517

Oh yea.. nak hakak gebu nak belanja satu keping gambo ketika gua berjimba tempoh hari.. hoho kbai

Berjimba dengan member sejak sekolah. muahh


1 comment:

Aesya Zealous said...

hahahahahha belanja la kite sikit.


nuffnang tuu. semoga lebih aktif berblog. blog dah gebu dah. berbulu je kita tgk blog awk. kikiki

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...