Friday, May 31, 2013

Produk Berkesan - SF Beauty

assalamualaikum uolsss..

i ada berita hangat lagi sensasi nak habaq mai.. oppss sebelum tue nak bagitaw.. i bukan mami jarum noh.. gelang sampai ke siku.. no no no.. i cuma cik soyah perasan gebu.. huahuahua..yeah i know.. ramai tanya.. gebu tang mana hang.. tak gebu pon.. hohoho.. suka hati mak tiri laki jiran nenek aku lah eh.. bila orang duk panggil macam tue.. macam doa.. insyaAllah gebu.. opsss my tujuan asal nak tulis entry is bout to tell uolss tentang one product yang i pakai.. yang menyebabkan muka i mulus tulus.. gebu gebashh..putih bak salji.. ouch ouch *drama queen*.. yakni SF BEAUTY..

seriously muka haku nie dulu2 nya.. nauzubillah..aku tak tahu nak kata apa.. teruk habaq hang..
|
|
*
*
*
*
*
*
*
|
|
ekau nampak tak betapa teruknya.. forehead aku memang teruk uolsss.. then pipi i yang gebuss pon jerawat tumbuh tanpa segan..dem!
ntah macam mana.. my hakak guna produk nie..so i stat jatuh cinta dengan SF Beauty.. dia buat muka i halus mulus..gebuss gebashh.. auww..

cilok from sfbeauty..maaf noh.. pinjam sat.. nak kasi femes..hehe







harga dia dalam RM79.90 (sm) and 83.90 (ss) .. eh eh aku bukan pengedar ye anak2.. i nie pengguna je..ala uolsss google je.. belambak orang jual on9..  memang 1st pakai rasa gatal2 miang sikit.. then lepas tue hilang.. jerawat pon hilang.. kalau tumbuh pun.. segan2 nak tumbuh..then hilang.. muka yang kusam musam nie pon berseri-seri uolsss.. ouch ouch.. bila aku balik kampung ari tue.. mak sedara aku tegur.. "pakai apa.. kulit licin lemu".. licin lemu means kulit licin selicin licin.. haha.. itu bahasa kelantan.. aku kan anak kelantan..hoho btw.. this is me.. yeah..afted used this product
|
|
|
*
*
*


comel dok kak yah?? *cilok slogan kak ton sat*

so.. kepada korang yang mengalami jerawat teruk meruk..*rosak bahasa* aku syorkan sangat la produk nie..*ayat tunggang langgang..almaklum..dah lama xbelajaq bm wei*.. berkesan uolss.. tapi ada orang kata depends kulit.. tapi bagi aku.. kulit aku dulu teruk kot.. macam2 produk guna.. yang nie jugak berkenan di hati..cewahhh ayat gituuu.. and and.. aku amalkan Vitamin C.. aku makan yang produk blackmores punya.. Buffered Vitamin C.. sebab aku gastrik.. so aku kena ambik vitamin C yang slow release.. kang xpepasal masuk hospital pulak aku kalo makan yang 1000mg punya vitamin.. huhu..

note : entri nie takde kaitan dengan yang hidup or meninggal.. aku dengan rela hati nak buat this review..hoho.takde yang bayaq pon..okeyh.. see u next time.. bubye.. :) *ada twitter?? follow me @soyahgebu..macehh*

9 comments:

Anonymous said...

awk pakai sabun yg vit c ke vit e eh

Azlina said...

mmg ok pun produk ni... setahun sy pakai... tp benti kejap ni..huhu

Anonymous said...

salam.. nak tanye.. produk ni berapa lama nampak kesan nye.. parut jerawat saya bnyk.. tq

syahassan said...

@Anonymous
sy pkai vit c.. yg vit e pon ok.. sbb dlu sy pkai yg vit e.. tpi jerawat kat dahi still ada.. last2 tukar ke sabun vit c..

syahassan said...

@Lin Azlina
nape berentii? hee bagi sy mmg ok sgt la.. kulit licin je.. jerawat pon cpt hlg..

syahassan said...

@Anonymous
depend kulit.. ada yg lama.. ada yg sekejap.. dalam seminggu dah nampak perubahan.. kena sabar kalo nak kulit licin.. :)

Ayu said...

sy baru je pakai produk ni..sabut vit e coz dahi sy byk la jgak mnde2 asing ni..huhu..then lps beberapa hari kulit sy kering dan mggelupas..mmg mcm tu eh?? saya riso la..hmm..

Ayu said...

eh,,sy gune sabun vit c la..huhu..lupa plak..

Anonymous said...

Sy pun pakai ! Sabun vit e.
Mula2 pakai rasa macam nak give up je. Muka berminyak, and menggelupas. Sekarang semua dah okay and rasa best je bila keluar tak pakai makeup tebal :)

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...