Wednesday, May 8, 2013

#2 ENTRI MENGARUT - LUAH PERASAAN

konichiwaaaa minna-san..huhu

 oh hai.. dah lama aku tak update blog.. bukan apa.. busy mentelaah buku mentelaah la sangat..huhu.. sekarang aku cuti..so boleh la spend time untuk mengupdate blog gebushh ini yang telah lama ditinggalkan.. :) sambil aku tulis entri nie.. sambil tue jugak aku dengar lagu awi rafael- bukankah aku.. mmg dah lama..tapi aku suka lagu nie..

aku suka part yang nie..

Bukankah aku yang kau mengatakan cinta
Bukan diriku yang kau janjikan semua
Luluh hatiku menantikanmu
Menantikan jawabmu ohh

Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
Namun ku tetap disini menantikanmu
Sampai hatimu tinggalkan aku
Namun cintaku tetap hanya untukmu

macam kena je dengan hidup aku sekarang.. memang sakit hati kalau orang yang kita sayang tiba2 tinggalkan kita.. entri nie entri luah perasaan..sorry la eah.. bila ingat balik.. memang sedih.. kadang2 ada yang membuatkan kita senyum waaupun senyum dalam paksa.. tapi benda nie inilah yang mematangkan kita.. membuatkan kita berhati-hati di lain hari.. erm aku tak tahu kenapa aku tulis entri macam nie hari nie.. sekadar meluah perasaan.. rasa sunyi? yess.. im feel lonely..but i think this is better.. Allah always with us.. aku still ada family dan kawan2.. insyaAllah akan tiba masa bahagia aku nanti.. jikalau umur aku masih panjang.. :)) .. oklah..cukuplah entri merapu meraban aku tentang cinta.. :) huhu.. 


Sayonara...

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...