Friday, February 11, 2011

kepala otakku senantiasa berjalan.. mengapa??

wah2.. da lame sudaaa gua xupdate ini punya belog.. sowi tawam2.. gua bz ooo.. berkenaan ngan tajuk entry gua.. msti lu orang heran an?? knape kepale hotak gua senantiasa berjalan.. jawapannye kerana... gua sekolah 7 hari seminggu.. best x weh?? haha kalo skolah laen.. at least ad la gak satu hari cuti.. tapi skolah gua.. xade.. tiap2 ari gua skolah.. penat?? ohhh ... itu sememangnye.. dengan omwork bertimbun2.. dengan kerja laen plak.. mne xpenat.. tapi nak buat camne.. redoo je la.. T_T


p/s : ari tue an.. kakak gua buat mango cheese cake.. perghh.. terangkat dekk oii.. yummy2..




2 comments:

Raji and Yeen said...

sekolah kau bagus lah
kalau ak bole pilih sekolah dlu dh lama ak pilih sekolah yg xde cuti cm skolah kau
hahaha

syahassan said...

haha.. ye la tue..
mmg RAJIn bebenor la ko law xmow cuti..hakhakhak

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...