Monday, January 24, 2011

KEMALANGAN DI PAGI HARI

pagi tadi.. cam biase la kan.. gua bersiap2 nak p skolah.. mse otw nak p skola 2.. dalam jarak 500 meter dari umah gua.. ad stu kemalangan ngeri berlaku.. kemalangan motor.. motor tue langgar ape gua tataw.. apsal gua ckp ngeri?? sbbnye penunggang dye meninggal dunia di tempat kejadian.. mangsanye ialah seorg makcik.. u olss bygkn dye bwk motor nak p jual kuih.. tapi nak buat macam mne.. Tuhan lebih menyayanginya.. siyes gua terkejut.. mula2 tue.. gua da nmpak ad kete polis.. igtkan ad banduan terlepas ke hape.. tapi tak sgka lak ianya kemalangan yg meragut nyawa.. mse kete gua lalu depan mangsa tue.. gua dgr org tgh mengajar mangsa mengucap.. gua nak ckp la kat u olls kan.. nie la 1st time dlm hidup gua.. gua tgk mangsa kemalangan yg tgh nazak.. siyes gua sebak tadi mse tgk mangsa tue.. secara tiba2 gua terbayangkan org tua gua.. law tgk keadaan motor..Subhanallah.. remuk.. mangsa tue tercampak lebih kurang 10 meter macam tue la.. mse tue ad gak member gua yg lalu jalan yg same.. dye ckp kepala mangsa tue pecah.. Ya Allah.. lagi la gua sebak + takut.. bila ajal dah sampaikan.. skunk neh pon gua masih lagi terkejut....

same2 lah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada mangsa.. Aminnn..



2 comments:

Rara said...

ALFATEHAH..
semoga rohnya dicucuri rahmat..

Raji and Yeen said...

huhu mcm mengerikan oh x.x
nauzubillah

Al-fatihah buat makcik tu
semoga rohnya ditempatkan dalam golongan2 beriman

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...