Tuesday, March 30, 2010

Na-O-Me!


DINDA ~ MAHKOTA BAND

D!nDa ku ingin bertemu
meski tak tahu engkau di mana,
di sini ku dingin tanpamu

D!nDa……… dengar
aku merindukan dirimu

D!nDa…….. dengar
ku ingin selalu menemani mu
dulu kau selalu tersenyum
ku taruhkan nyawaku untuk mu
dan kini ku hidup tanpa mu

D!nDa……. dengar
aku merindukan dirimu

D!nDa…… dengar
ku ingin selalu menemani mu

D!nDa…… dengar
aku merindukan dirimu

D!nDa…….. dengar
ku ingin selalu menemani mu..

D!NDA....


TERAKHIR ~ MAHKOTA BAND


Untuk terakhir
Ku ingin bertemu
Memelukmu
Menjagamu

Meski aku tak akan pernah
Bisa lagi melihatmu
Cinta ini takkan hilang
Sampai mati kan ku simpan

Kerna hati ini tak mungkin bersatu
Menjalani cinta ini

Meski aku
Takkan pernah
Bisa lagi melihat mu
Cinta ini
Takkan hilang
Sampai mati kan ku simpan

Meski aku takkan pernah bisa lagi
Melihat mu
Cinta ini
Takkan hilang
Sampai mati kan ku simpan

Meski aku takkan pernah bisa lagi
Melihatmu
Cinta ini
Takkan hilang sampai mati kan ku simpan


DOSAKAH AKU?? ~ NIDJI


dosakah aku mencintaimu...
mendampingimu...inginkanmu...

aku manjadi...diri sendiri...
tak peduli...apa kata dunia...
ku nanti hari ketika...
cinta datang...cinta menang...

jadi sayangku...bertahanlah...
bila terkadang mulutnya kejam...

peluklah aku...jangan menyerah...
mereka bukan hakim kita..

bintang yang mempertemukan kita...
cinta yang mempertahankan kita...
ooh...tuhan dengarkan doa...
dari cinta yang terlarang...

rasa yang mempersatukan kita...
cinta yang mempertahan kita...
ooh...tuhan dengarkan doa...
dari cinta yang terlarang...

cinta dan rasa bersatu di doa...
berharap cinta kita yang terlarang...
berharap cinta kita yang kan menang...



lagu2 nie bez sgt2.. aq mula minat lagu2 nie mse aq tgh syok layan citer Na O Mei.. bez woo citer dye..lagu2 lam citer nie sumenye bez2..ugi law xtgk..



No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...